TOIMITUSEHDOT 

Toimitusehdot

Adeta Oy 3000764-1 myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Lääkinnällinen kuntoutus (puheterapia) ei sisällä arvonlisänveroa. 

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@adeta.fi
Puhelin: 041 319 7857
Postiosoite: Eteläsalmentie 7 B 18, 21620 KUUSISTO

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-10 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle (info@adeta.fi). Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme (info@adeta.fi). Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. 

 

 

YLEISET SOPIMUSEHDOT – VERKKOKURSSIT 

Yleiset sopimusehdot liittyen Adeta Oy:n Verkkokursseihin

Nämä yleiset sopimusehdot sisältävät Adeta Oy:n (jäljempänä ”Palveluntarjoaja”) tarjoamien Verkkokurssien (jäljempänä ”Verkkokurssien”) käyttöä koskevat ehdot. Näitä yleistä sopimusehtoja sovelletaan Adeta Oy:n ylläpitämässä verkkokaupassa (www.etapuheterapia.com).

Käyttämällä Verkkokursseja, Palvelun käyttäjä (jäljempänä ”Asiakas”) hyväksyy nämä yleiset sopimusehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja. Ehtoja sovelletaan sekä rekisteröityneen, että rekisteröitymättömän käyttäjän asiointiin palvelussa.

Verkkokurssien koko sisältö, mukaan lukien kuvat, clipartit, logot, tuotetiedot harjoittelumateriaalit, tavaramerkit ja muut tekstit ja videot, ovat Adeta Oy:n omistamilla tekijänoikeuksilla ja muilla aineettomilla oikeuksilla suojattua omaisuutta.

Sisällön kaikki Immateriaalioikeudet kuuluvat Adeta Oy:lle. On vahvasti kiellettyä jakaa Verkkokursseilla olevaa materiaalia muiden kanssa. Verkkokursseissa voidaan käyttää kolmansien osapuolien tuottamien sovellusten käyttöä. Palveluntarjoaja ei vastaa Asiakkaan käyttämistä kolmansien osapuolien sovellusten toimivuudesta, niiden aiheuttamista häiriöistä ja virheistä, tai muista näihin liittyvistä tai niistä aiheutuvista vahingoista.

Verkkokurssit voivat sisältää linkkejä kolmansien osapuolien omistamille tai ylläpitämille sivuille. Palveluntarjoaja ei ole vastuussa tällaisten kolmansien osapuolien sivujen sisällöstä, toiminnasta tai muista ominaisuuksista.

Palveluntarjoaja ei takaa Verkkokurssien keskeytyksetöntä ja virheetöntä toimintaa. Ellei pakottavasta sääntelystä muuta johdu, Palveluntarjoaja ei ole vastuussa mistään välittömistä, välillisistä tai epäsuorista vahingoista, jotka johtuvat Verkkokurssien käytöstä tai käytön estymisestä. Palveluntarjoaja varaa oikeuden milloin tahansa ilman ennakkovaroitusta muuttaa, vaihtaa tai poistaa osia Verkkokursseista.

Käyttäjätunnus on henkilökohtainen. Asiakas vastaa käyttäjätunnuksellaan kirjautuneena tekemistään toimenpiteistä ja huolehtii, että hänen toimintansa on näiden Yleisten sopimusehtojen ja muiden Palvelun hyödyntämien palveluiden käyttöehtojen mukaista. Käyttäjätunnusta ja salasanaa ei saa paljastaa tai jakaa kolmannelle osapuolelle.

Palveluntarjoaja ei vastaa salasanan tai käyttäjätunnuksen sopimattomasta tai laittomasta käytöstä, mikäli Asiakkaan salasana paljastuu, arvataan, murretaan tai se joutuu ohjelmistovirheen kohteeksi. Kaikki Asiakkaan käyttäjätunnuksella tai salasanalla tehdyt toimeenpiteet katsotaan tapahtuneen Asiakkaan toimesta.

Mikäli Asiakas tulee tietoiseksi salasanansa tai käyttäjätunnuksensa oikeudettomasta käytöstä tai mikäli salasanan tai Käyttäjätunnuksen luottamuksellisuus on vaarantunut, tulee Asiakaan ilmoittaa tästä välittömästi Palveluntarjoajalle info@adeta.fi. Palveluntarjoaja voi tällöin oman harkintansa mukaisesti sulkea käyttäjätunnuksen sen väärinkäytön estämiseksi.

Asiakas hyväksyy, että Verkkokursseja ja niiden sisältöä käytetään Asiakkaan omalla vastuulla. Asiakkaan tulee itse arvioida Verkkokursseilla tai Asiakkaalle muutoin palvelun puitteissa annettujen tietojen ja erityisesti harjoituksiin liittyvien tietojen soveltuvuutta. 

Asiakkaalle, ottaen huomioon muun muassa Asiakkaan terveydentilan, rajoitukset, fyysiset ominaisuudet sekä muut olosuhteet. Asiakkaan tulee omaan terveyteen liittyvissä kysymyksissä konsultoida lääkäriä tai terveydenhuollon asiantuntijaa ennen Verkkokurssien käyttöä. Asiakas ymmärtää, että kaikki harjoitukset eivät sovellu kaikille.

Tuotteiden ja palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskustannuksia ellei toisin ole mainittu.

Tyytymättömyystakuu. Palveluntarjoaja voi palauttaa Asiakkaalle kaikki Asiakkaalta saadut suoritukset koskien Verkkokursseja, viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun yritys on saanut viestin tyytymättömyydestään Verkkokurssia kohtaan. Tyytymättömyys tulee perustella huolellisesti sähköpostitse info@adeta.fi tai kirjallisesti.

Näihin Yleisiin sopimusehtoihin ja Kaikkiin Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välisiin mahdollisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen Lakia.

Adeta Oy, Adelina Svärd 

06.06.2022